ŞANSLI GÜN

günlük ile ilgili görsel sonucu

Bu sabah ablamla çok da erken olmayan bir saatte kalktık. Yağmurlu bir İstanbul'a uyandık. Bir güzel kahvaltımızı ettik. Annem börek yapmıştı sabah, mis gibi çaylarımızı da içtik yanında. Cumartesi akşamından planladığımız gibi bugün ablamla kıyafet almaya çıkacaktık . Keyifli bir pazar kahvaltısından sonra hazırlanıp yola koyulduk.

Evimize yürüyüş mesafesinde olan metrobüse bindik. Biraz önden bindik, yer yoktu önde. Arkalara doğru hızla göz gezdirdim ve en arkada boş bir 2 kişilik koltuk buldum. Hızla koltuğa doğru yürüdüm ve mutlu son :D  Zafer bizimdi.

Yanımızda oturan ablanın eli çok doluydu. Elinde peluş oyuncaklar, sırtında koca bir çanta vardı. 30'lu yaşlarda tatlı ve güler yüzlü bir ablaydı. İneceği durağa kaç durak kaldığını sordu bize, çünkü metrobüs çok kalabalıktı ve oturduğu yerden durak ekranı görünmüyordu. Türkçesi vardı ama konuşması yabancı gibiydi. Özbekistanlı gibi geldi bana konuşma tarzı. Hemencecik indi ve bu sefer de pencere kenarı benim olmuştu :)

15- 20 dakika kadar sonra ineceğimiz yere vardık. Vardığımızda öğle okunmuştu. Hemen yanımızda da cami vardı. Hemen girip kıldık. Ama havanın yağmurlu ve kapalı olmasından olsa gerek, öğle yerine ikindiyi kılmıştım. Tabii ikindi 8 rekat olduğundan benimki ablamınkinden çabuk bitti. Ben tesbih çekiyorum, sonra ablam koluma dokundu son sünneti de kılayım diye. Benim orada kafama dank etti işte :D Öğleni kıldık ve çıktık sonra.

Sonracığıma butikleri gezdik , elbise bulduk bir tane güzel. Onu aldık elimize kasaya ilerledik. Sonra kasadaki abla '' Üst kattaki kıyafetlerimizde 1 alana bir bedava 60 tl kampanyası var, bir tane daha alın.'' dedi. 2 elbiseyle mutlu mesut butikten ayrıldık.

Biraz daha gezdik. Karnımız acıkınca da nohutlu pilavcıya girdik bir restoranda. Biz girdiğimizde restoranda 1 müşteri vardı içeride. Sonra biz oturduktan sonra bir baktık herkes girmeye başladı, boş yer kalmadı :D Şaşırdık bayağı ablamla :D Yemeğimizi yedik ve eve dönüş yolunu tuttuk. Metrobüste de biraz ayakta durduktan sonra 2 kişilik yer boşaldı. Hemen oturduk.

Kısacası bugün çok güzel bir gündü hamd olsun. İşlerimiz hep rast gitti çok şükür :) İnşaAllah  keyifle okumuşsunuzdur :)

Allah'a emanet olun.

- Afrin'de şehit düşen 12 askerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum... :(